3.1. Protecția datelor cu caracter personal
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice S.C. Direct Client Services S.R.L. are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, sau un membru al familiei dumneavostră. Scopul colectării datelor este derularea activităţilor de reclamă, marketing, publicitate, şi emiterii Cardului de Fidelitate.
Datele personale cerute în formularul de înregistrare (precum nume, adresa, adresa de email, număr de telefon) sunt necesare pentru identificarea dumneavoastră în vederea stabilirii relaţiei contractuale dintre dumneavoastră şi S.C. Direct Client Services S.R.L. pentru a putea intră în programul de loialitate, pentru trimiterea de oferte din partea S.C. Direct Client Services S.R.L. sau a partenerilor săi comercianţi implicaţi în program.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai partenerilor contractuali din România, participant că parteneri în programul de loialitate Cărtureşti, în scopul menţionat în prezentul regulament. Conform Legii nr. 677/2001 beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Aveţi dreptul să va opuneţi prelucrării datelor personale şi sa solicitaţi ştergerea acestora din baza de date a S.C. Direct Client Services S.R.L. Pentru exercitarea acestor drepturi vă puteţi adresa cu o cerere scrisă în atenţia directorului de librărie, datată şi semnată, în orice librărie Cărtureşti sau la adresa fidelitate@cărtureşti.net.
Acordul dumneavoastră presupune exprimarea expresă şi fără echivoc a consimţământului cu privire la dreptul organizatorului de a stoca, folosi şi prelucra în scopuri de marketing, reclamă şi publicitate, datele furnizate pe durata derulării programului iar ambele părţi consideră condiţiile şi prevederile enumerate în prezentul Regulament că fiind obligatorii pentru ele.